2012. szeptember 4., kedd

Feketeszakáll Durrig

"Sörön és lőszeren kívül semmi sem köll!" Durrig a törpe mérnök holnaptól lesz elérhető!



Alap tulajdonságai:
  • Területi sebzés és lövegtorony
  • 1000 életerő
  • Páncélzat: 0%, Kitérés: 0%
  • 3/5 Támadás, 0/5 Védekezés, 0/5 Support, 1/5 Összetettség
  • Törp



Durrig Képességei:


Képességek
AlbodiA1.jpgGun Blast22 sebzés. (fizikai, no cd)
AlbodiA2.jpgTracer Round49 sebzés, a lövegtorony is sebez 49-et ugyanarra a célpontra. (fizikai, 5s cd)
AlbodiA3.jpgBombardment TurretLehelyezel egy lövegtornyot ami 60 secig ott marad. Minden 2-ik secben 32 területi sebzést okoz, és ugyanazt a célpontot lövi mint te.(fizikai, 10s cd)
AlbodiA4.jpgShrapnel Grenade96 területi sebzés 12 secen keresztül a célpontra és körülötte állókra. (fizikai, 20s cd)
AlbodiA5.jpgArtillery BarrageGyors 68 sebzés a célpontra és körülötte állókra 4 secig. (fizikai, 30s cd)
Passzív
AlbodiP1.jpgPoint-BlankGun Blast és Tracer Round duplán sebez az ellenfelekre, ha közelharci távolságra vannak.
AlbodiP2.jpgMurderer15%-al  többet sebzel zöldbőrűekre.



Tálentfa



Tálentek
Stopping PowerGun Blast mostmár 1 secre lassítja az ellenfelet.
Alacrity5%-al csökkenti a bejövő területi sebzést.
Blasting5% eséllyel ellököd magadtól az ellenfelet.

Steady Aim10%-al nagyobb eséllyel ütsz kritikálisat.
Quick ReloaderTracer Round cd-je 2 sec-el lerövidül.
Deep WoundsShrapnel Grenade további 6 secig sebez.

Bloodbath8% eséllyel ha sebzel, további 77-et sebzel a célponttól max 10ft-re álló egyik ellenfélre. Másodpercenként max egyszer.
Proficiency50%-al csökkent a leterítés effekt ideje rajtad.
Alternatív képesség
Steam TurretFelcseréli Bombardment Turretet
Lehelyezel egy lövegtornyot 60 sec-re, 34-et sebez folyamatosan és lassít mindenkit. 
Perk

L'il HelperÖlj meg 10 ellenfelet egy élettel
22 secig egy szolga óriás segít, 231 területi sebzést okozva




Háttértörténet


Durrig Blackbeard 
The Marshes of Madness are home to a myriad of unnatural creatures. Those who avoid the Boglar infested waters soon find themselves face to maw with a Dwarf-eating plant or worse. In fact, if the Marshes did not also hold a vast stash of Oathgold, no self-respecting Dwarf would be found anywhere near them. The warpstone-infused soil taints everything it touches, promising the eventual corruption of even the hardiest constitution. 
Durrig came to the Marshes as an expedition forerunner, his knowledge of engineering and keen nose for precious minerals making him a natural choice. Initial progress was steady. A small vein of Oathgold was located and mining began. Before long however, the stubborn spirits of Durrig and his counterparts began to wane. Strange sounds could be heard at night. Tools went missing. A cloud of suspicion hung over the camp. Then Dwarfs began disappearing. When reinforcements from Karaz-a-Karak arrived months later they found Durrig sitting alone in the middle of a destroyed camp, covered in blood, and stark raving mad. 
Durrig's primary focus is control. He is equally capable of defending a point or luring enemies into an ambush.


Durrig Wildshot
Durrig's madness, like the Dwarf himself, is a grim and methodical thing. It has also, on more than one occasion, been cause for great relief on the part of his allies; for enemies do not easily survive the focused attentions of an enraged Engineer. Clad in a mixture of green-dyed cloth and leather armor, Durrig proudly bears a heavily carved pistol into battle. This clan heirloom has been passed down through so many generations that it is now no small matter of pride for Durrig to be able to remember and correctly recite the complete list of former bearers. 
Unfortunately for Durrig it is a list that elicits unrest among his fellows, for included among his ancestors are two names that exist nowhere else in any of the Dwarf histories. Once, when pressed for information by a fellow Engineer, Durrig quickly grew unsettled, stroking his pistol restlessly and mumbling about there being 'too many chuffin' beasts about.' Since then few have dared to broach the subject openly, preferring instead to press another pint into the Dwarf's shaking hands and wait for the moment to pass.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése